Prins Bernhardplein 173
1097BL Amsterdam

FD Mediagroep Recruitment

ICT Servicedesk medewerker

 

Wil jij onderdeel uitmaken van een vooraanstaand mediabedrijf? Ben jij een enthousiaste, dienstverlenende en communicatief vaardige ICT Servicedeskmedewerker? En heb jij ervaring met het ondersteunen op IT gebied in de breedste zin van het woord? Dan zijn wij bij FD Mediagroep op zoek naar jou!

Werken bij een vernieuwend, ondernemend en inspirerend mediabedrijf!

FD Mediagroep is getransformeerd van een traditioneel krantenbedrijf naar een innovatief technologiebedrijf. Met de sterke merken Het Financieele Dagblad, BNR Nieuwsradio, Company.info, Fondsnieuws, Energeia, ESB, Pensioen Pro en Webservices.nl zijn wij de meest vooraanstaande nieuws- en informatiedienstverlener voor ondernemend Nederland.

De verantwoordelijkheden van de ICT Servicedesk medewerker:  

Eerste- en tweedelijns support en werkplekbeheer
Je levert telefonisch en on-site support. Je signaleert en analyseert problemen in de IT processen, probeert deze in eerste instantie zelf op te lossen en/of escaleert deze naar de ICT Afdeling.

Beheer van hardware en software
Je beheert de werkplekken en ondersteunt de medewerkers bij de toepassing van soft- en hardware, netwerk en telecom- en overige randapparatuur. Hiernaast verzorg je de back-ups en beheer en registreer je alle communicatiemiddelen. Je bent verantwoordelijk voor het gehele IT proces rond de in- en uitdienstprocedure; je verzorgt de uitleen van apparatuur en indien nodig ondersteun je op facilitair gebied.

Servicedesk is het visitekaartje van ICT voor de organisatie
Je hebt een probleemoplossend vermogen en door jouw sociale en communicatieve vaardigheden kan je goed omgaan met alle collega's binnen FD Mediagroep. Het overdragen van kennis aan de medewerkers/collega's vind je vanzelfsprekend. Uiteraard ben je integer wanneer het gaat om toegang tot vertrouwelijke informatie. 

Je doet al deze werkzaamheden samen met 3 collega’s. Jullie werken volgens een vast rooster, waarbij een keer in de 4 weken verwacht wordt dat je ’s avonds en op zondag werkt. Je bent minimaal 36 uur per week beschikbaar.

Over jou

- Je hebt een MBO ICT (niveau 4) diploma of bent minimaal in het bezit van je HAVO of VWO diploma;

- Je hebt kennis van Microsoft Windows Server en Active Directory 

- Je spreekt en schrijft goed Nederlands, het is een pré als je ook Engels goed beheerst 

- Je bent positief, enthousiast, flexibel en klantgericht;

- Je hebt geen 9 tot 5 instelling.

Wat bieden wij?

Wij bieden een fulltime positie, een aantrekkelijk salaris, een uitstekende pensioenvoorziening, volop ontwikkelmogelijkheden, een gedreven team en een kantoor op toplocatie naast het Amstelstation, naast Dauphine.

Interesse?

Herken jij jezelf in de functie van ICT Servicedeskmedewerker die wij zoeken? Wacht dan niet langer en reageer meteen met jouw CV en motivatie.Vragen? Bel dan gerust Daniëlla Mahazri, Corporate Recruiter, op 088 5678 378.

Direct solliciteren met CV!

 

Notitie voor bureaus:
Wij accepteren geen ongevraagde cv’s. Gelieve ons geen cv’s te sturen, aangezien wij niet verantwoordelijk zijn voor eventuele vergoedingen gerelateerd aan ongevraagde cv’s.

 

Mail mij deze pagina


"Wat ik waardeer aan het FD is dat de redactie altijd inzet op kwaliteit"

Thomas de Heide
Thomas de Heide
Journalist bij het FD 
In dienst sinds 2014